Save the date: Landelijk Oecumenisch Inspiratiefestival op Terschelling op: 17, 18, 19 okt. 2025

29 May 2019 - Uitgelicht -
festival

Beste Festivalganger,

De volgende editie van het  tweejaarlijkse festival voor ambtsdragers, kerkelijke vrijwilligers en andere geïnteresseerden wordt gehouden op 17, 18 en 19 oktober 2025.
Noteer deze dagen alvast in je agenda, of anders gezegd: Save de Date!

Jij komt toch ook (weer)?

RESERVEER IN JE AGENDA
vrijdag 17, zaterdag 18 en zondag 19 OKTOBER 2025

Over het landelijk oecumenisch Inspiratiefestival op Terschelling

Ben je geïnteresseerd in geloof, betrokken bij een kerk of gewoon op zoek naar inspiratie? Kom dan naar hét landelijke Inspiratiefestival 2025 op Terschelling.

Hier ontmoet je mensen die ook op zoek zijn, ervaringen willen delen. Het is een uniek festival op het mooie eiland Terschelling dat in het teken staat van bezinnen, bezielen, inspireren, verbinden en ontmoeten. Je laten verrassen door alle mogelijke fresh expressions middels een gevarieerd programma. Met concerten, theatervoorstellingen, lezingen, workshops, getijde-vieringen, trainingen, theater en meditatie, wandelingen, enz. is er voor elk wat wils. Het programma is binnen en buiten. Fietsend of wandelend trekken we van de ene naar de andere eilander locatie: oude kerkjes, schuurtjes, strand, bos, duin etc.

Ook zijn er programma's voor studenten, jongeren, kinderen. Zo is het festival ook voor jonge gezinnen toegankelijk.

TIP:

Een unieke gelegenheid om met z’n allen een inspiratiereis te maken: voor ambtsdragers, vrijwilligers, jongeren, gespreksgroepen, vrienden en vriendinnen, families, besturen, commissies, gemeenteleden en parochianen.

Met z’n allen op reis naar ‘Het land aan de overkant’ geen beloofd land maar een eiland met een veelbelovend programma om inspiratie op te doen.

Meer informatie via de website van het festival……. Inschrijven kan vanaf 1 jan. 2025 !

Schrijf je nu alvast in voor de nieuwsbrief!

Leuk én belangrijk om nu alvast met z’n allen plannen te maken.

De datum valt midden in de herfstvakantie. Dus er is ook alle gelegenheid om er andere vrije dagen omheen te plannen. Voor nu: Reserveer in je agenda, plan in de roosters, zoek accommodaties en boek de boot.
We hopen een brede oecumenische landelijke beweging op gang te brengen!
dus: ……zegt, mail, app,  facebook , twitter, website, het voort !!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.inspiratiefestival-terschelling.nl

Graag tot ziens op het eiland!

U ontvangt deze nieuwsbrief om u op de hoogte te houden van het