Open avond over de toekomst van de kerken op Terschelling

ET-10 Midsland
rek welkom

Open avond over de toekomst van de kerken op Terschelling

Uitnodiging voor een Open avond in vervolg op de ‘Hartenkreet’ uit de Op ‘e Riid van november 2022.

Als Raad van Kerken ondersteunen we dit initiatief van harte. Wij vragen ons af hoe U als eilander aankijkt tegen onze toekomst, de toekomst van de kerken op Terschelling?  Kunnen wij verdere stappen zetten in onze goede samenwerking? Nooit eerder hebben we als eilander kerken zo vaak (in de coronatijd meer dan 70 keer) een gemeenschappelijke kerkdienst verzorgd.

Vandaar deze uitnodiging: wie willen er met ons hierover in alle vrijheid van gedachten wisselen? Drs Susan Boukema – Koopman zal de avond voorzitten. De opstellers van de ‘Hartenkreet’, Sven Volkers, Betty en Tjeerd Korf zullen ook aanwezig zijn.

U bent van harte welkom op woensdag 15 februari om 20.00 uur in ET-10.

Raad van Kerken Terschelling